Friday, September 26, 2008

Esok balik kampung






Sunyi nye lab ini tanpa teman.

aku sorang-sorang je kat lab ni.

tadi k.era baru je balik...katanye nak balik pas solat jumaat nnti.

dayah pula dah 3 hari balik umah...terpaksa balik awal...x de tiket katanya..

iryati nak balik malam ni...

aku je yang tinggal..arg..bosannya....

keje berlambak x siap lagi nih...

sempat ke nak siapkan sebelum balik raya ni...



argh..rindunya kat kampung...



2hari lepas baru je abng ke3 call...

tanya bile nak balik...

erm..terkejut juga dpt panggilan dari abngku yang sorang nih..

almaklumlah sepangjang aku duk johor ni mana ada die nak call tanya khabar..

pelik bin ajaib...


katanya, die nak bagi duit kat aku untuk persiapan raya ni..

dah lama abang simpan..

oh terharunya...

sebelum ini x pun die bagi....pelik...



malam tu juga, abng yang ke5 call..

tanya bile balik....

nak bagi duit kat mak untuk buat belanja raya...

concernnya...


aku hairan kenapa semua orang mengambil berat pasal diriku...

sebenarnya aku x perlukan wang dari mereka...

yang ku mahu adalah kasih sayang, perhatian dan doa dari mereka...

memandangkan aku merantau jauh dari kampung halaman...



Selamat hari Raya semua.

hati-hati memandu di jalan raya..

jangan lupa puasa enam...

1 comment:

fitrahhanan said...

Selamat pulang kakakku..mg selamat semua