Wednesday, May 13, 2009

Kesibukan Yang Datang..

Hari ini hari yang memenatkan fikiran, otak, dan tenaga..
Banyak benda yang ku perlu fikirkan...

Bila nak hantar abstrak??
Bile nak siapkan paper??
Bile nak siapkan experiment??
Bile nak itu dan ini...

Kepala ini dah berserabut....
Tu yang kerja master..

Yang tuisyen pula...
Bile nak tanda kertas test..
Ada 4 test kene tanda tuk anak murid yang tersayang..
MAth year 5, 6, physics f5, add math f5...
Cuti nnti ada kelas cam biasa.. tapi lain dari biasa..
kira luar biasa la tu..
Kene fikirkan aktiviti yang menarik tuk kelas masa cuti nnti..
Emmm.. nak wat aktiviti apa ye...
Dah la 4 jam nonstop...
Fuh...pening gue....

Semalam, dua benda aku kene kejar...
Meeting nisa' dan siapkan kerja tuk pegi ITEX 09..
Terpaksalah aku x pegi meeeting..
kene tolong member lab siapkan kerja sampai kul 2 pagi...
kira hampir 24 jam aku berada di lab....

bangun je..kepala dah pening2.. x cukup tidur..
Aku nie jenis yang xleh x cukup tido..
paginye kene hntr member dan barng tuk dibawa ke ITEX..
then masuk lab cm biasa...

aku sepatuttnye perlu pegi ITEX juga
tlg jaga booth...
tapi apakan daya.. aku terpaksa balik kg uruskan biasiswa NSF...
dah berbulan2 tunggu..x setel2... silap aku gak..sape suh x check betul2...
pada hujung minggu tu juga ada program sukan pasti...aku ditugaskan jadi pengadil bola jaring...
dlm masa yang sama buka jualan bisnes...
tapi aku dpt call dr bos ..
aku terpaksa hadir meeting urgent tutor...
adus..pening kepala gue...
terpaksa la aku cancel jd ajk progrm tu..

maafkan aku sahabt nisa'...
begitu banyak tanggungjwab yang menghambt diriku...
aku akan cuba buat yang terbaik tuk nisa'

Begitu juga pada sahabat2 forberg...
Maafkan ku kerana tidak dapat hadir sama.
Bukan niatku untuk tidak pergi, tapi ada urusan yang lebih penting yang perlu kuselesaikan segera..

Ketahuilah bahawa hati ini meronta2 untuk pergi ke sana memandangkan produk yang dipertandingkan sangat berkaitan dengan projekku...

Maafkanku olie, ir, k.anis, dayah, k.yati dan Dr Ida..

Aku sebenarnya kebuntuan untuk membuat keputusan yang mana satu priority...
Tapi aku yakin apa yang ku putuskan ada hikmahnya..

Semoga kalian sukses dan dapat bawa balik 'award' nnti.
Doaku mengiringi kalian.
All de best!!

No comments: